úterý 22. března 2011

Můj křeček

Oliver.
Povaha:Oliver je klidnější povahy,ale když chce hodně se zrychlí.
Má rád malé prostory a moc rád se prochází a prohrabavá v natrhaných kapesníčkách.Přes den asi spí,sem tam se asi probudí,ale řádí kolem 19:00 hodin.Má moc rád salát.Už se těším,až ochutná na jaro trávu.
Aktuality:

Dnes 28.2. 2011
Hned jsem zkusila dát Oliverovi vločky.
Tak jsem mu nabídla jednu vločku.Hned si ji vzal.
Chutnalo mu to.Tak jsem mu do jeho misky dala pár vloček a zůstala mu tam i jedna tvrdá těstovina asi ze včerejška.Taky jsem mu dala okurku a jablko.
Rozhodla jsem se,že udělám Oliverovi heřmánkovou koupel a taky koupím písek pro činčily atˇ zkusí tu pískovou koupel.P

Dropsíky!

Tak když už jsme šli kolem tak jsem se tam šla podívat s maminkou do zvěrimexu.Že bych koupila Oliverovi dropsíky a zároveň pro Sityho a Lízu(morčátka).Hned jsem přiběhla k pavoukům a k rybičkám.
Pak jsem se podívala na spící činčilu a hlavně na křečky sýrské.
Řekla bych,že tam byli samý bílí.No u pokladny jsem se ještě podívala na níťěnky a červy moučné.Asi bych nedokázala dát Oliverovi živého červa.
Prodavač nám dal na výběr spousty dropsíků.Chtěli jsme to nchat na něm,ale ukázala na řepové a ty jsme vzali.Jsou zároveň pro morčátka.
Tak hned jak jsem přišla jsem dala Sitymu.Hned si to vzal a pak Líze,která si to někam položila.Morčátkům jsem dala dva.A jeden Oliverovi do domečku.Hned si ho odemně vzal,takže jsem ráda,že mu chutnalo.Takže tyto dropsíky jim asi chutnají.Olivera jsem si zase kolem sedmé hodiny večer vytáhla.Běhal v kuličce a pak se snažil rozlousknout ořech,ale udělala jsem to za něho a dala mu ten oříšek.Pak jsem mu dala ještě do klícky.
Heřmánková koupel.
Dneska jsem koupila heřmánkový čaj k tomu abych udělala Oliverovi heřmánkovou koupel.
Tak jsem nachystala vše co je potřeba.Když už byla heřmánková koupel akorát tak vlažná tak jsem ho chytla pod bříško.Moc se do misky nevlezl.Tak jsem ho lžičkou polívala a on si i do heřmánkové koupele sednul,ale spíž mi chodil mokrý po ruce a já ho polívala.
Vím,že křečci nemají rádi vodu a neradi plavou,ale četla jsem,že heřmánková koupel 1-2 do roka neublíží.
Oliverovi se to asi moc nezamlouvalo,ale nevyskakoval.
Tak jsem ho mokrého dala do poliček mezi plyšáky.Jsem zvědavá jakou bude mít tu srst.
Už jsem ho tedˇ chytila v poličkách.Je to pravda!
Oliver má tedˇ hebkou a nadýchanou srst.

Zdroj obrázku:http://kreckuv-svet.blog.cz
Oliverovy aktuality
Dneska jsem Olivera vzbudila asi v poledne.S Oliverem jsem si hrála,byl chvíli v kuličce a dala jsem mu oříšek.Potom mě něco napadlo.V obývaků jsem ho pusila za gauč.Dívala jsem se na něho co dělá.Myslím,že se i umýval.Moc se mu tam asi líbilo.Pěkně se proběhl.Dneska jsem mu koupila jahody.
Hned jak jsem přišla jsem mu dala kousek jahůdky.Hned si ji od mně vzal.
A asi si na jahodně pochutnal.

Píšu já majitelka webu.
Ahoj!Napíšu tady do této rubriky různé věci.
Jsem ráda,že mám jarní prázdiny.Jarní prázdiny.Už se těším na Velikonoční!
Oliver by se měl seznámit s nějakým křeččím kamarádem.Vím,že křečci nemají rádi nějak moc křeččí společnost.Od té doby co Oliver opustil zvěrimex má větší klec,více hraček,má asi více druhů jídla a každé z jídel je přímo pro něho a pořád si ho vytahuju z klece.Nebo,že konečně objevil tu běhací kuličku.Když byl ve zvěrimexu asi neveděl co to je.Oliver zná kromě lidí doma morčátka,kterých se asi bojí,protože se vždycky začně trošku třepat.A pak zná pejska Sisi a možá trošku pejska Kubu.Těším se,až Oliver půjde ven například na zahradu.
Už mám plány.Moc ráda bych si zase zasadila mrkvičky.A s Oliverem.
Až budeme grilovat může tam být semnou a klidně může si odpočinout v mém rukávu.

Oliverovy aktuality

Včera byl Oliver venku na zahradě.Moc si to asi užil.
Svítilo hezky sluníčko a myslím,že vítr moc nefoukal.
Olivera jsem dala na strom.Potom slezl do mojí dlaně.
Pak jsem ho dala do kuličky a běhal si v ní venku.Na zahradě i před domem.
Pak jsem ho skusila pustit na chvíli na trávu.
Měli jsme skleník,ale už je zbouraný a zůstal jen ten základ dole-ohrádka.
A tak jsem tam Olivera pusila.Hlídala jsem ho.
Včera jsem taky koupila písek pro činčily.
Oliverovi jsem to nasypala do takové krabičky(domeček-papírový).Oliver se vzbudil a hned tam šel.Začal se hrabat a pak se bokem otíral o písek.
Pak jsem mu ten písek dala ještě do keramické misky.
Dneska ráno jsem šla za Oliverem a Oliver spal v té krabičce kde je ten písek.Nanosil si tam i papíry.
Na chvíli jsem si ho vytáhla a jak jsem ho vracela šel do té keramické misky kde je ten písek a začal se zase otírat o písek.
Dneska jsem mu dala kousek vařeného kuřecího masa.
Asi mu to chutnalo.Za chvíli mu udělám výběh.
Oliver na zahradě.
Dneska jsem měla zase Olivera na zahradě.Jak jsem jela z chaty,bylo hezky a už jsem se těšila na Olivera.Protože jsem si ho nevytáhla.Byla jsem na chatě a tak.Těšila jsem se,až si poběhá na zahradě.Jak jsem přijížděla už bylo více zamračeno.Vzbudila jsem Olivera a hned ho vzala na zahradu.Ze začátku mi seděl na dlani.Potom jsem ho pustila do takové ohrádky.Šla jsem tam s ním.Pořád chodil za mnou a mou botou po které lezl.Tak jsem ho potom pustila na kopeček na zahrádce.
Chodil asi klidně a myslím,že nějak moc neutíkal.Potom na mě lezl a zalezl mi až pod bundu.Pak mi vzlezl na rameno kde asi odpočíval na mojí bundě.Už se těším až s Oliverem zase půjdeme na zahrádku.


TOPlist

Žádné komentáře:

Okomentovat